Tilt.tv Foorumi

Palaa takaisin   Tilt.tv > Blogit

Tänne kirjoitan välillä pieniä merkintöjä elämästäni ja minua kiinnostavista tapauksista. Otsakkeen kuva on toivottavasti väliaikainen ja se on glitter-graphics.comin tarjoama.

Varsinainen blogi osoitteessa furiae.vuodatus.net
Kaikki piirrokset minun tekemiä ellei toisin mainita. Älä kopsi.
Vanha

Työharjoittelun päiväkirja verkossa

Furiae 02-02-10 klo 00:38

Koulutusohjelmastamme on aina puuttunut kattava vertaistutorointi, joten edellisen oppimispäiväkirjani jälkeen opettajani kysyi minulta mitä mieltä olisin, jos päiväkirjaani lähdettäisiin laajentamaan ja jaettaisiin se muiden opiskelijoiden tueksi.

Harjoitteluni alkoi maanantaina ja toistaiseksi olen kirjoitellut blogiin tästä päivästä sekä hieman ennakkoajatuksia. Tarkoituksena olisi jossakin vaiheessa myös lisätä edellisen...
Jr Moderator
Stumble It! Delicious Lisää Deliciousiin Post to MySpace! Jaa MySpacessa! Jaa blogaus Facebookissa!
KirjoitettuEi kategoriaa
Reaktiot blogiin Kommentit 1 Furiae on offline
Vanha

Relaa.

Furiae 30-12-09 klo 05:10
Kauheata huomata miten jokaisella läheisellä iästä huolimatta on hirveät paineet elämässä pärjäämisestä, koulusta ja töistä, tulevaisuudesta yleensäkin.

Halutaan miljonääreiksi ja kaikkea kivaa - sitten stressataan kun suurin osa ei koskaan kaikkeen suureen ylläkään. Verrataan tuntemattomiin ihmisiin. Sanotaan "Tuolla on jo oma rakas, tuolla on oma koti" vaikkei oikeasti koskaan olisi itse moista halunnutkaan. Tietoisesti aiheutetaan sydämen tykytystä ja harmaita hiuksia....
Jr Moderator
Stumble It! Delicious Lisää Deliciousiin Post to MySpace! Jaa MySpacessa! Jaa blogaus Facebookissa!
KirjoitettuSeinästä seinään
Reaktiot blogiin Kommentit 1 Furiae on offline
Vanha

Hajoan päiviini.

Furiae 24-07-09 klo 05:30
Käyttäjä Furiae on päivittänyt tämän 12-08-09 klo 14:25

Jostain syystä viime aikoina on taas pursuillut ideoita blogauksia varten, mutta olen ne tähän asti aina sivuuttanut. Nyt päätin jotain raapustaakin ettei ihan kaikki hajatukset jää käyttämättä.

Saas nährä kuinka höperöksi tässä vielä tullaan. Nyt vain vähän perhosia masussa, katsellen auringonnousua..

//Leikitään, että toi matto kääntyi vauhdissa, haha!
Jr Moderator
KirjoitettuSeinästä seinään
Reaktiot blogiin Kommentit 2 Furiae on offline
Vanha

Luokatun lukio, kaitsijaton korkeakoulu.

Furiae 14-01-09 klo 23:13

Tästä se elämä alkaa! Voisin raapustaa hieman näistä elämäni viimeisistä kääntökohdista tänne kun tuo Vuodatus on niin ärsyttäväksi muuttunut.

Tuossa joulukuun loppupuolella sain kirjeen Helsingistä etten päässyt hakemaani kouluun. Upea asuntotarjous jäi varaamatta kun ei opiskelija-asuntoa saa ilman opiskelupaikkaa. Pari viikkoa meni maailmaa ihmetellessä ja erinäisiä koulutusvaihtoehtoja selaillessa
...
Jr Moderator
Reaktiot blogiin Kommentit 2 Furiae on offline
Vanha

Kulkemisen riemua

Furiae 31-10-08 klo 19:43

Viikonlopun must-nähtävyys.
Jostain syystä unohdin valintakokeen tuosta listasta, köh.

PS. Tilt.tv:n FAQ-osioon on ilmestynyt blogisäännöt. Go check it out!
Jr Moderator
Reaktiot blogiin Kommentit 0 Furiae on offline

Kaikki kellonajat ovat GMT +4. Kello on nyt 12:18.

Copyright © 2007 Intervisio Oy
Copyright ©2008 Intervisio Oy  Medusa